Нікого не здивує той факт, що імпортне (американське, європейське) спортивне харчування в Україні користується більшим попитом за вітчизняне.
Цьому є багато пояснень. Основні з них:
- Імпортне спортивне харчування більш якісне;
- Імпортне спортивне харчування вироблено з європейської/американської сировини;
- Всі чемпіони вживають американське чи європейське.
Насправді, ці тези не зовсім відповідають істині.
Перше: ЯКІСТЬ
Не будемо поглиблюватися в технології виробництва (вони ідентичні у всьому світі) але щодо якості складу, наприклад, протеїнів чи гейнерів. Ніколи детально не вивчали склад на пакуванні? Українські офіційні виробники не використовують цукор, а кількість емульгаторів, консервантів і т.п. небезпечних добавок в українських сумішах для коктейлів, набагато менша. Адже український протеїн є більш безпечним і корисним.
Друге: СКЛАД: основна складова протеїнових коктейлів – протеїн (дегідрований білок). А чи відомо вам що в Україні с початку 2021 року не виробляється харчовий сироватковий (Whey protein, WPC) протеїн. Казеїн – молочний протеїн (Casein micellar MPC) теж весь імпортний, і колаген (Collagen) і рослинні протеїни (Soy isolate) теж приїжджають в Україну з Європи.
Адже українського в українському протеїні не так багато, як вважає пересічний покупець.
Український протеїн = європейський протеїн.
Українські жироспалювачі (L-carnitine), креатин, вітаміни, предтреніки, бустери тестостерону, донатори NO… - все виробляється з імпортної сировини.
Далі цікавіше ???? більше 40% американських nutrition виготовляється з сировини, яка потрапляє туди через океан. Це та сама сировина, яка використовується в амінокислотних, вітамінних, мінеральних добавках європейськими і українськими виробниками. Основними світовими виробниками амінокислот (BCAA, L-glutamine, L-arginine…) і ще багатьох харчових добавок є Китай. Причина такої складної і дорогої логістики в екологічних нормах, які діють у Сполучених Штатах. Виробництво сировини для корисних біодобавок вимагає потужних хімвиробництв, які американці не бажають будувати у себе на континенті. І це одна із причин високої вартості американського спортивного харчування.
Друга складова високого цінника і відповідь на третю тезу: МАРКЕТИНГ.
Нікого не здивує те, що западні бренди мають більш розвинені маркетингові програми, вартість яких, відповідно, приймає участь в ціноутворенні. Особисто інтенсивно не спілкуємося з американськими чи європейськими зірками бодібілдингу, проте наші українські хлопці і дівчата чемпіони Світу, Європи, а також спортсмени-олімпійці, точно використовують українське спортивне харчування у передзмагальний період і в міжсезоння.
Остаточно визначатись Вам за що платити і кому довіряти. Від себе можемо сказати лише те, що українське спортивне харчування не тільки не гірше західного, але й дуже часто краще. А щодо маркетингу… Всі ми не ідеальні ????